STWORZONY BY ZASKAKIWAĆ. Nissan JUKE to moc i efektywność w idealnych proporcjach. Najmocniejszy w ofercie silnik DIG-T 190 korzysta z turbosprężarki zwiększającej moment obrotowy przy niskich prędkościach, a dzięki kompaktowej konstrukcji i zaawansowanemu systemowi bezpośredniego wtrysku zadowala się niewielkimi dawkami paliwa. Przekładnia Xtronic pracująca w trybie Sport zapewnia znakomitą elastyczność i emocje związane ze sportowym stylem zmiany biegów. Nowy silnik DIG-T 115 współpracuje natomiast z 6 biegową przekładnią manualną. Zapewnia ona znakomite przyspieszenie, przyczyniając się jednocześnie do ograniczenia emisji CO2. Oczywiście niezależnie od wybranej jednostki napędowej – od mocnego DIG-T 190 do oszczędnego diesla – zawsze można liczyć na świetne osiągi.

NISSAN DYNAMIC CONTROL SYSTEM. Błyskawiczna zmiana nastroju.. System Nissan Dynamic Control w modelu JUKE pozwala zmienić styl jazdy za naciśnięciem przycisku. Wystarczy wybrać odpowiedni tryb – w zależności od nastroju. Oprócz stylu jazdy możesz także regulować klimatyzację oraz prowadzić statystykę osiągów. To wszystko możesz robić nie wychodząc z samochodu.

Rejestrator danych.  Komputer pokładowy Systemu Nissan Dynamic Control umożliwia monitorowanie statystyk dotyczących jazdy. W jego pamięci przechowywane są wszystkie dane, począwszy od wartości przyspieszenia, poprzez przebieg, aż po codzienne zużycie paliwa. Im więcej informacji posiadasz, tym racjonalniej możesz prowadzić.

Ekspert w tematyce osiągów. Moment obrotowy, przyspieszenie i niskie zużycie paliwa to atuty dostępne w każdej chwili. Tryb Normal jest idealnym połączeniem osiągów i efektywności. Włączając tryb Sport, natychmiast poczujesz, że układ kierowniczy, skrzynia biegów (dotyczy tylko przekładni Xtronic) oraz przepustnica zmieniają charakterystykę pracy pod kątem bardziej dynamicznej jazdy. A kiedy uznasz, że czas zwolnić tempo, wciśnij przycisk Eco, aby jak najrzadziej odwiedzać stację paliw.

Podwójny agent. Oprócz stylu jazdy System Nissan Dynamic Control umożliwia także sterowanie parametrami decydującymi o komforcie we wnętrzu pojazdu. Przełącz widok z D-Mode na Climate Mode, aby wyświetlić menu regulacji temperatury w kabinie.

NISSAN ALL-MODE 4X4-I Z SYSTEMEM KONTROLI MOMENTU OBROTOWEGO. Kiedy pojazd porusza się po łuku, wieloczujnikowy system automatycznie steruje ilością mocy przekazywanej na prawe lub lewe koło tylnej osi w zależności od zapotrzebowania, a reakcje na każdą zmianę kierunku są płynne i przewidywalne. W przeciwieństwie do tradycyjnych systemów napędu na wszystkie koła (4x4), które rozdzielają moc między przednią a tylną oś, napęd 4x4-i z kontrolą momentu obrotowego dostępny w nowym Nissanie JUKE reguluje także ilość mocy przekazywanej na prawe i lewe koło tylnej osi. Na koło po zewnętrznej stronie pokonywanego łuku trafia więcej mocy, co ułatwia wchodzenie w zakręt i przyspieszanie na jego końcu.

SYSTEM KONTROLI MOMENTU OBROTOWEGO (TVS) Kiedy pojazd porusza się po łuku, wieloczujnikowy system automatycznie steruje ilością mocy przekazywanej na prawe lub lewe koło tylnej osi w zależności od zapotrzebowania, a reakcje na każdą zmianę kierunku są płynne i przewidywalne.

@TwitterDealer
@NissanPolska